Ogłoszenie numer: 1111303, z dnia 2016-06-02
Manager Zespołu Opiekunów Klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: 16027771
Opis stanowiska
-
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż, akwizycję i obsługę klienta Citigold
-
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań w podległym obszarze z obowiązującymi procedurami i standardami Banku i kierowanie się wartościami i etyką w realizacji zadań
-
Nadzór nad procesem sprzedaży i obsługi klienta z Segmentu Citigold
-
Odpowiedzialność za maksymalizację sprzedaży i wartości dodanej na poziomie indywidualnym i zespołowym
-
Kierowanie się wartościami i etyką w realizacji każdego zadania
-
Podejmowanie działań nakierowanych na poprawę jakości obsługi klienta, jak również zadowolenia klienta
Wymagania
-
Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą
-
Znajomość produktów i usług oferowanych przez Bank
-
Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu nowych pracowników
-
Bardzo dobra znajomość produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i depozytowych oferowanych przez Bank oraz konkurencję
-
Doświadczenie we współpracy z klientami zamożnymi
-
Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu ekonomii, finansów, rynku kapitałowego i zasad zarządzania majątkiem
-
Wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjat) preferowane z obszaru ekonomii, zarządzania lub marketingu
-
Prawo jazdy kat. B
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Umiejętność motywowania pracowników i egzekwowania wykonania powierzonych zadań
-
Umiejętność prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, oceniających i dyscyplinujących
-
Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych
Oferujemy
-
Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Możliwość rozwoju w strukturach firmy