Manager Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: MZDKK/Opole
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Planowanie, koordynację oraz kontrolę działań kilkuosobowego Zespołu, w szczególności w zakresie efektywnej sprzedaży produktów
- Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych w segmencie Klienta korporacyjnego
- Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi
- Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb Klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy
- Realizację planu sprzedażowego (produkty kredytowe, ABL, Cash Management)
- Budowanie efektywnego i zmotywowanego Zespołu, działania wspierające rozwój Pracowników i kulturę organizacyjną ING
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego ekonomicznego
- Min. 3 lat doświadczenia w pracy w zakresie sprzedaży produktów i usług finansowych skierowanych do segmentu dużych firm
- Bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych, znajomości produktów i regulacji bankowych
- Znajomości analizy finansowej i kredytowej
- Dobrej znajomości lokalnego rynku
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Umiejętności budowania zaangażowania
- Proaktywności, odpowiedzialności i wytrwałości w realizacji postawionych celów
- Dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
- Doświadczenia w zarzadzaniu Zespołem, które będzie dodatkowym atutem
- Znajomości języka angielskiego, która będzie mile widziana
- Prawa jazdy kat. B
Naszym pracownikom oferujemy: