Wierzymy, że każdy z nas jest wartościowy, szukamy ludzi z osobowością. Uważamy, że łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. Jesteśmy przekonani, że to właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.
- Zarządzanie zespołem,
- Rozwój doradców - prowadzenie warsztatów kompetencyjnych, coaching, przekazywanie bieżącej informacji zwrotnej,
- Motywowanie zespołu,
- Monitorowanie, analiza aktualnych wyników, nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
- Przygotowanie raportów niezbędnych do analizy,
- Współpraca z innymi działami - Działem Szkoleń oraz Działem HR,
- Współpraca z klientem zewnętrznym.
- Lubisz i potrafisz dzielić się wiedzą i swoim doświadczeniem,
- Posługujesz się językiem niemieckim na poziomie C1,
- Potrafisz motywować innych do działania,
- Znasz techniki sprzedażowe oraz podstawowe wskaźniki,
- Potrafisz obsługiwać narzędzia typu Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
- Posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz komunikatywność.
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie za realizację celów,
- Profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
- Szeroki wachlarz benefitów, takich jak karta multisport, ubezpieczenie, pakiet medyczny Luxmed,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Szkolenia wewnętrzne,
- Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
- Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY