Ogłoszenie numer: 6889947, z dnia 2022-05-05
Impro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Firma Impro sp. z o.o. działa na rynki mieszkaniowym w Łodzi od 2016 r. Misją firmy jest pomaganie klientom uzyskiwania pasywnych dochodów z nieruchomości za pomocą zarządzania najmem mieszkań w różnych lokalizacjach Łodzi, ze starannością i oddaniem godnym prawdziwego gospodarza. Naszymi klientami są zarówno właściciele mieszkań na wynajem jak i najemcy – przede wszystkim pokoi na wynajem.
Poszukujemy managera, który powierzone mu zadania będzie realizował aktywnie wraz ze swoim dwuosobowym zespołem. Stanowisko to jest wyjątkowe, ponieważ łączy potrzebę posiadania świetnych umiejętności organizacji pracy, kreatywności w ulepszaniu procesów oraz umiejętności stawiania celów i mierzenia ich realizacji, z koordynowaniem pracy kameralnego zespołu oraz podwykonawców.
I etap rekrutacji
Prześlij do nas swoje CV, które będzie Twoją wizytówką oraz list motywacyjny z odpowiedzią na pytanie - co zainteresowało Cię w naszym ogłoszeniu i dlaczego powinniśmy rozpocząć współpracę właśnie z Tobą?
Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną.
Manager - zarządzanie najmem
Miejsce pracy: Łódź, Bałuty
Opis stanowiska
- Działanie wspólnie z zespołem w obszarze zarządzania najmem (regularne zebrania, określanie celów, podejmowanie decyzji o nowych działaniach do lepszego realizowania celów, itd.)
- Dążenie do wynajęcia wszystkich zarządzanych mieszkań poprzez pracę swoją i zespołu (marketing ogłoszeń, również osobiste spotkania z najemcami)
- Motywowanie oraz wspieranie pracy dwuosobowego zespołu (planowanie działań w ciągu dnia i tygodnia, dostrzeganie sukcesów, wspieranie w wyzwaniach)
- Monitorowanie rozliczeń i wdrażanie optymalizacji kosztowych
- Budowanie długofalowych relacji z klientami (regularne kontakty mailowe i telefoniczne z klientami)
- Wykorzystanie swojej kreatywności, energii i proaktywnej postawy w realizacji celów (generowanie pomysłów na usprawnianie obecnego systemu)
- Podejmowanie samodzielnych decyzji o sposobie rozwiązywania spraw firmowych
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem min. 2 lata - wymóg obowiązkowy
- Samodzielność w działaniu i proaktywność
- Otwartość na zmiany, elastyczność, bardzo duża odporność na stres
- Umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Świetna organizacja pracy
- Gotowość do pracy w zróżnicowanych godzinach, w zależności od potrzeb
- Entuzjazm, energia i optymizm
- Dokładność, systematyczność i terminowość w wykonywaniu zadań
- Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
- Swobodne korzystanie z social mediów
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość pakietu MS Office
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży nieruchomości, w tym w zarządzaniu nieruchomościami lub mieszkaniami - nie jest to niezbędne
- Gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej i podjęcie współpracy B2B na atrakcyjnych warunkach (pomagamy w formalnościach). Po 1-3 miesięcznym okresie próbnym.
Oferujemy
- Dostęp do szkoleń online z zakresu zarządzania mieszkaniami
- Laptop i telefon służbowy
- Łączenie pracy zdalnej, w biurze (ul. Franciszkańska, Łódź) oraz w terenie (Łódź)
- Zadaniowy tryb pracy – liczą się wyniki i zadowolony klient, a nie praca „od do”
- Wynagrodzenie zawsze na czas
- W przyszłości możliwe objęcie udziałów w firmie
- Ciekawą i różnorodną pracę pełną wyzwań
- Liczne procedury firmowe oraz wypracowane przez lata standardy pracy, ułatwiające podejmowanie decyzji
- Wsparcie mentoringowe
- Ubezpieczenie medyczne