Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Radom
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
- Realne możliwości podwyżek i awansów
- Atrakcyjny system premiowy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne/techniczne)
- Minimum 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym w obszarze zakupów dużej organizacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Doświadczenie we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem procesem zakupowym i optymalizacją procesów
- Doświadczenie w prowadzeniu skomplikowanych negocjacji handlowych
- Umiejętności managerskie i liderskie, doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem
- Nastawienie na realizację wyników
- Umiejętność analizy danych oraz prognoz rynkowych
- Zdolności analitycznego, koncepcyjnego i perspektywicznego myślenia
- Zdolności interpersonalne - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami
Zadania:
- Udział w realizacji strategii zakupowej
- Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów materiałów i usług
- Kreowanie i inicjowanie działań zmierzających do poprawy efektywności zakupów (w tym: narzędzia IT, procedury, raporty)
- Bieżące monitorowanie i raportowanie Zarządowi podstawowych KPI dotyczących zakupów oraz wszelkich istotnych zdarzeń i aktywności
- Udział w negocjacjach zakupowych z kluczowymi dostawcami
- Podejmowanie decyzji zakupowych zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi
- Nadzór nad działaniami zakupowymi, zarządzaniem bazą dostawców oraz umowami z dostawcami
- Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami
- Zapewnienie wydajności i realizacji procesu zakupowego poprzez odpowiednie zasoby i realizację celów biznesowych,
- Efektywna współpraca z innymi działami (m.in. produkcja, magazyn) w zakresie planowania i realizacji procesu zakupowego
- Zarządzanie podległym zespołem poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników oraz delegowanie zadań, budowanie silnych kompetencji zakupowych
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.