GTI Sp. z o.o., firma posiadająca sieć salonów sprzedaży, oferujących usługi i produkty marki Orange, poszukuje osoby na stanowisko:
Manager Wsparcia Sprzedaży
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Wdrażanie rozwiązań pozwalających na przekraczanie planów sprzedażowych,
- Zarządzanie podległymi zespołami sprzedażowymi – szkolenie, motywowanie i kontrola realizacji celów,
- Rekrutacja pracowników,
- Odpowiedzialność za realizację procedur zarządzania salonem,
- Raportowanie do Dyrektora Regionu Sprzedaży.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Doświadczenie w sprzedaży usług dla klienta indywidualnego – multimedia, telekomunikacja, bankowość mobilna lub ubezpieczenia,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym o rozproszonej strukturze,
- Umiejętności organizacyjne, sprzedażowe i analityczne; Wytrwałość i skuteczność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku; Znajomość pakietu Office w wersji rozszerzonej – tabele przestawne,
- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdu oraz gotowość do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku – jesteśmy największym z agentów Orange Polska,
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
- Możliwość ciągłego rozwoju (szeroki system szkoleń),
- Wynagrodzenie podstawowe (stałe) + atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od osiąganych wyników sprzedażowych,
- Pakiet benefitów (opiekę medyczną, kartę na zajęcia sportowe, ubezpieczenie grupowe).
Będzie to praca mobilna, dotyczy województwa podkarpackiego.