GTI Sp. z o.o., firma posiadająca sieć salonów sprzedaży, oferujących usługi i produkty marki Orange, poszukuje osoby na stanowisko:
Manager Wsparcia Sprzedaży
Nr ref.: MWS/ZACH/08.2017
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży w salonach na podległym terenie;
- Zarządzanie podległym i zespołami sprzedażowymi – wyznaczanie, motywowanie i kontrola realizacji celów;
- Wsparcie Konsultantów i Kierowników punktów sprzedaży, poprzez indywidualne szkolenia na stanowisku pracy oraz coaching;
- Rekrutacja pracowników;
- Kontrola zastosowania procedur zarządzania salonem (stany magazynowe, inwentaryzacje, rozliczenia czasu pracy);
- Weryfikacja wizualizacji Salonów Sprzedaży Orange zgodnie z wymaganiami Operatora;
- Obszar działania:Południowo - Zachodnia Polska;
- Raportowanie do Regionalnego Dyrektora Sprzedaży.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub na stanowisku kierownika salonu telekomunikacyjnego – minimum 2 lata;
- Wysokie umiejętności interpersonalne;
- Umiejętności analityczne;
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Word, Excel, Power Point);
- Dyspozycyjność;
- Gotowość do częstych podróży służbowych;
- Prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdu.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia);
- Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon;
- Możliwości rozwoju w szybko rozwijającej się branży telekomunikacyjnej.