Od początku naszego istnienia, w Sodexo mamy konkretną wizję działalności – to ona wytycza kierunek, w którym zmierzamy. Przyjęta przez nas perspektywa stoi u podstaw wszystkiego, co robimy.
Wierzymy, że konkretne działania i codzienne wysiłki prowadzą do realnej poprawy życia ludzi, lokalnych społeczności i funkcjonowania naszej planety. Właśnie dlatego naszym celem jest czynienie życia lepszym dla wszystkich.
Sodexo Polska do jednej z nowych restauracji zatrudni osobę na stanowisko:
Manager Restauracji / Event Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań na stanowisku należy:
- Zarządzanie restauracją,
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi i jedzenia,
- Sprzedaż imprez specjalnych i przygotowywanie ofert(komunie, chrzciny, urodziny, Wigilia),
- Rekrutacja zespołu, organizacja pracy personelu, tworzenie grafików,
- Opracowywanie menu (we współpracy z szefem kuchni),
- Dbałość o wszystkie koszty funkcjonowania restauracji,
- Organizowanie akcji marketingowych
Oczekujemy:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata,
- Zdolność do współpracy oraz reagowania na dynamicznie zmieniające się okoliczności,
- Dyspozycyjność,
- Znajomość angielskiego min. na poziomie B2 - mile widziana
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office,
Mile widziane
- znajomość programów graficznych i umiejętność projektowania materiałów promocyjnych
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku,
Dodatkowe benefity:
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed,
- Premia roczna,
- Multisport,
- Dofinansowanie do nauki języków
- Bony na święta,
- Dodatkowy urlop na wolontariat,
- Ubezpieczenie na życie,
- Płatny program poleceń pracowniczych.