Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- sprawowanie nadzoru operacyjno-zarządczego nad funkcjonowaniem jednostek medycznych działających w podległym regionie
- bieżące monitorowanie realizacji celów biznesowych oraz budżetów
- optymalizacja kosztów operacyjnych w regionie
- nadzorowanie wdrażanie i rozwijanie standardów jakościowych, operacyjnych oraz medycznych w jednostkach medycznych
- koordynowanie starannego i prawidłowego wykonania umowy z NFZ
- budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z podmiotami współpracującymi (NFZ, szpitale)
- identyfikacja nowych możliwości biznesowych w zarządzanym regionie
- kilkuletnie doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu w branży usługowej
- wiedza i doświadczenie w zarządzaniu jednostkami służby zdrowia oraz znajomość rynku medycznego będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub kierunki pokrewne)
- świadomość biznesowa oraz nastawienie na realizację celów
- doskonałe umiejętności w zakresie budowania i utrzymywania relacji
- zdolność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- gotowość do podejmowania wyzwań oraz samodzielność
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- niepowtarzalną atmosferę pracy, niekorporacyjny klimat pracy, otwarty i zgrany zespół – przyjdź i przekonaj się sam!
- samodzielne stanowisko umożliwiające zdobycie unikalnego doświadczenia w branży medycznej
- możliwość realnego rozwoju poprzez udział w ciekawych i pełnych wyzwań projektach
- prywatną opiekę medyczną (Enel-Med), dofinansowanie karty MultiSport, ubezpieczenie grupowe na życie
- możliwość nauki j. angielskiego
- umowa o pracę oraz narzędzia niezbędne do realizacji zadań (samochód, laptop, telefon)