Nowy Styl Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje obecnie kandydatów do pracy na stanowisku:
Manager Regionu – Opiekun Architekta
Miejsce pracy: woj.
mazowieckie
Nr ref.: MR/03/21
Twój zakres obowiązków:
- nawiązywanie długotrwałych relacji z architektami, projektantami i specjalistami w dziedzinie wyposażania przestrzeni biurowych
- budowanie świadomości marki wśród architektów
- moderowanie, udział w konferencjach o tematyce - wyposażenie wnętrz, wzornictwo, architektura
- prowadzenie warsztatów z budowania strategii marki premium
- wpływanie na rozwój portfolio produktowego
- analiza rynku i rozwijanie nowego biznesu
- inicjowanie działań sprzedażowych i marketingowych, mających na celu budowanie wizerunku firmy oraz rozwój relacji na wielu płaszczyznach biznesowych
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie kierunkowe w obszarze projektowanie wnętrz
- jesteś architektem z zacięciem handlowym lub znasz środowisko architektów, swobodnie poruszasz się w świecie generalnych wykonawców
- posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze B2B poparte sukcesami
- znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku
- posiadasz dobre umiejętności organizacyjne i administracyjne
- jesteś dyspozycyjny i gotowy do wyjazdów służbowych
- prowadzenie prezentacji handlowych nie stanowi dla Ciebie problemu
- presja czasu nie przeszkadza Ci w osiąganiu zakładanych wyników
- w przypadku pojawiających się trudności i problemów zawsze znajdujesz kreatywne i nieszablonowe rozwiązania
- obsługujesz sprawnie pakiet MS Office: Outlook; Excel; Power Point, narzędzia typu CRM
- posiadasz prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe; kierunek architektura lub architektura wnętrz
- wiedza nt. branży wyposażania wnętrz biurowych, rynku nieruchomości, współpracy z generalnymi wykonawcami
- umiejętność pracy w złożonych strukturach korporacyjnych ze złożonymi procesami decyzyjnymi
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę B2B
- miejsce pracy w najnowocześniejszym showroomie w Polsce
- niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
- elastyczny czas pracy
- wynagrodzenie składające się z części stałej i atrakcyjnego systemu premiowego uzależnionego od wyników sprzedażowych
- onboarding umożliwiający pozyskanie wiedzy na temat usług, produktów oraz struktur korporacyjnych przypisanych do rynku
- budżet szkoleniowy, który zapewni Ci rozwój kompetencji interpersonalnych oraz specjalistycznych
- benefity takie jak: dopłata do karty multisport, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Poznaj
Nowy Styl
Od 30 lat pomagamy firmom na całym świecie urządzać przestrzeń biurową. Najpierw określamy ich potrzeby, a następnie dobieramy i dostarczamy rozwiązania oraz produkty, które uczynią ich prace zdrowszą, wydajniejszą i bardziej komfortową. Ponadto wyposażamy miejsca użyteczności publicznej takie jak miejsca opieki zdrowotnej, kilkudziesięciotysięczne stadiony, czy sale koncertowe. Pasja do tworzenia nowych produktów i aranżacji miejsc oraz satysfakcja z dobrze wykonanego projektu napędza nas do dynamicznego rozwoju.