Business operations, Call Center KPI i motywacja pracowników to dla ciebie nie tylko puste frazy, ale wiesz dokładnie, co za tym stoi? Interesujesz się modą i chętnie przebywasz w towarzystwie ludzi? Mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje osoby na stanowisko
Manager projektu w obsłudze klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
- Odpowiedzialność za projekt, a także optymalizacja i ciągły rozwój występujących procesów
- Realizacja celów ilościowych i jakościowych infolinii klienta
- Budowanie i utrzymywanie świetnych relacji z partnerem biznesowym
- Tworzenie statystyk, planowanie budżetu i prezentacje
- Zarządzanie i ciągły rozwój pracowników zespołu
Twój profil:
- Doświadczenie w Call Center
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w obsłudze klienta (min. 25-35 osób)
- Ukończone studia biznesowe, bądź porównywalne szkolenia
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami wielokanałowymi (np. czat, e-mail, telefon itp.)
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)
- Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center
- Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów zarządzania jakością
- Umiejętność własnej organizacji czasu pracy
- Silna orientacja na usługi i obsługę klienta
- Wysoki poziom zaangażowania i proaktywności
- Pozytywna i pewna siebie postawa
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
- Swoboda wdrażania własnych pomysłów w wysoce zmotywowanym zespole
- Ścisła współpraca z innymi działami
- Wymagający i wszechstronny obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partnera
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwości kariery w międzynarodowej firmie
- Zaangażowany i zmotywowany Team
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami