Business operations, Call Center KPI i motywacja pracowników to dla ciebie nie tylko puste frazy, ale wiesz dokładnie, co za tym stoi? Mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje osoby na stanowisko
Manager projektu w obsłudze klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Manager projektu w obsłudze klienta z językiem angielskim
Twoje zadania:
- Odpowiedzialność za projekt, a także optymalizacja i ciągły rozwój występujących procesów
- Realizacja celów ilościowych i jakościowych infolinii klienta
- Budowanie i utrzymywanie świetnych relacji z partnerem biznesowym
- Tworzenie statystyk, planowanie budżetu i prezentacje
- Zarządzanie i ciągły rozwój pracowników zespołu
Twój profil:
- Doświadczenie w Call Center
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w obsłudze klienta (min. 25-35 osób)
- Ukończone studia biznesowe, bądź porównywalne szkolenia
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami wielokanałowymi (np. czat, e-mail, telefon itp.)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)
- Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center
- Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów zarządzania jakością
- Umiejętność własnej organizacji czasu pracy
- Silna orientacja na usługi i obsługę klienta
- Wysoki poziom zaangażowania i proaktywności
- Pozytywna i pewna siebie postawa
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
- Swoboda wdrażania własnych pomysłów w wysoce zmotywowanym zespole
- Ścisła współpraca z innymi działami
- Wymagający i wszechstronny obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partnera
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwości kariery w międzynarodowej firmie
- Zaangażowany i zmotywowany Team
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami