OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizację pracy zespołu, nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących utrzymania i eksploatacji stacji pomp, sporządzanie projektów planów kosztów i nadzór nad realizacją zadań prowadzonych przez Zespół ds. Wsparcia Technicznego ujętych...
Główne zadania Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację kontraktów, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania; Koordynacja realizacji projektów; Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych kontraktów, przygotowywanie ofert oraz czynny udział w negocjacjach handlowych; Poszukiwanie...
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 godz.
Zakres zadań: Opracowywanie, zarządzanie oraz monitorowanie planów i harmonogramów projektowych. Analiza inwestycji, przygotowywanie ocen ryzyka, due diligence dla projektów. Koordynacja pracy zespołów projektowych, utrzymywanie kontaktów z interesariuszami. Identyfikacja zagrożeń i...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Twój zakres obowiązków: Opracowywanie i zarządzanie planami projektowymi, harmonogramami i budżetami; Monitorowanie postępu prac i dostosowywanie planów w odpowiedzi na zmieniające się warunki; Analizowanie możliwości inwestycyjnych i przygotowywanie raportów oceny ryzyka;...
Główny zakres obowiązków: koordynacja sporządzania oraz aktualizacji strategii Spółki; prowadzenie bieżącego monitoringu oraz sporządzanie raportów dotyczących realizacji zadań wynikających ze Strategii; zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania przez cele poprzez...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Słubicach, poszukujemy kandydata na stanowisko
Manager Projektów
Miejsce pracy: Słubice
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Sporządzanie kalkulacji przed i powykonawczych poszczególnych produktów
Ocena pod względem technicznym i funkcjonalnym oraz dobór technologii i procesu produkcyjnego do nowych projektów i produktów zlecanych przez dział handlowy
Ocena rentowności i możliwości technicznych w zakresie nowych projektów i produktów
Sporządzanie harmonogramu przenoszenia lub uruchamiania nowych projektów lub produktów
Nadzór i kontrola nad przenoszeniem lub uruchamianiem nowych projektów
Przeprowadzanie bieżących uzgodnień i działań korygujących w zakresie nowych projektów i produktów
Raportowanie do Dyrektora Technicznego bieżącego stanu uruchamiania nowych projektów wraz z sygnalizacją zagrożeń lub problemów powodujących opóźnienia w harmonogramie
Nadzór i opracowywanie planów pracy, instrukcji stanowiskowych, zestawień materiałowych i innych dokumentacji techniczno-organizacyjnych związanych z projektami
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe techniczne
Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
Znajomość zagadnień i przepisów z zakresu przepisów BHP, ergonomii pracy, systemów pomiarowych efektów pracy, struktur i grup produktowych
Szkolenia z zakresu FMEA, APQP, PPAP
Znajomość zagadnień z zakresu kalkulacji przed i powykonawczych produktów
Znajomość zagadnień z zakresu planowania i organizacji produkcji
Znajomość zagadnień z zakresu odpowiedzialności za produkt, jakość i terminowość dostaw
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizację pracy zespołu, nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących utrzymania i eksploatacji stacji pomp, sporządzanie projektów planów kosztów i nadzór nad realizacją zadań prowadzonych przez Zespół ds. Wsparcia Technicznego ujętych...
Główne zadania Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację kontraktów, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania; Koordynacja realizacji projektów; Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych kontraktów, przygotowywanie ofert oraz czynny udział w negocjacjach handlowych; Poszukiwanie...
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 godz.
Zakres zadań: Opracowywanie, zarządzanie oraz monitorowanie planów i harmonogramów projektowych. Analiza inwestycji, przygotowywanie ocen ryzyka, due diligence dla projektów. Koordynacja pracy zespołów projektowych, utrzymywanie kontaktów z interesariuszami. Identyfikacja zagrożeń i...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Twój zakres obowiązków: Opracowywanie i zarządzanie planami projektowymi, harmonogramami i budżetami; Monitorowanie postępu prac i dostosowywanie planów w odpowiedzi na zmieniające się warunki; Analizowanie możliwości inwestycyjnych i przygotowywanie raportów oceny ryzyka;...
Główny zakres obowiązków: koordynacja sporządzania oraz aktualizacji strategii Spółki; prowadzenie bieżącego monitoringu oraz sporządzanie raportów dotyczących realizacji zadań wynikających ze Strategii; zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania przez cele poprzez...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.