W Polsce produkty marki Gatta są dostępne w ponad 100 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami.
Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.
-
koordynację i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktów gorseteryjnych,
-
rozwijanie i wdrażanie strategii produktów,
-
analiza rynku konkurencji,
-
sporządzanie zamówień na podstawie analiz sprzedażowych,
-
wprowadzanie nowych produktów na rynek i ich rozwój,
-
monitorowanie sprzedaży produktów,
-
monitorowanie stanów ilościowych produktów oraz zarządzanie ich rotacją, ceną, alokacją,
-
współudział w opracowywaniu rocznych planów sprzedaży,
-
prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych.
-
wykształcenie wyższe,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
-
minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
umiejętność budowania i wdrażania strategii produktowej,
-
znajomość rynku gorseteryjnego, wyczucie trendów, świadomość działań konkurencji,
-
silna orientacja na realizację celów,
-
komunikatywność, energiczność oraz entuzjazm,
-
wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
-
prawo jazdy kat. B oraz gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych – warunek konieczny.
-
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
realny wpływ na rozwój marki,
-
pracę w młodym, dynamicznym zespole,
-
atrakcyjne wynagrodzenie.