Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród Pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko:
- budowanie, prowadzenie, realizacja i wdrażanie strategii rozwoju firmy
- zapewnienie ciągłości i kontrola nad właściwym/jakościowym przebiegiem procesów wewnątrz organizacji zgodnie z harmonogramem oraz optymalizacja procesów,
- Opracowanie i kontrola harmonogramów i budżetów inwestycji oraz określenie zadań a następnie ich monitorowanie
- nadzór nad procesami wewnątrz organizacji oraz komunikacji między zespołami
- budowanie i utrzymywanie na poziomie zarządów długoterminowych relacji biznesowych z kontrahentami współpracującymi z firmą we wszystkich obszarach odpowiedzialności
- Definiowanie celów i zadań dla menadżerów średniego szczebla oraz analiza efektywności ich wykonania wraz z kontrolą wskaźników ekonomicznych,
- wdrażanie działań i innowacyjnych rozwiązań usprawniających w celu podnoszenia jakości i efektywności kosztowej i operacyjnej
- tworzenie budżetów i ich realizacja,
- kontrola wskaźników efektywności procesów wewnątrz firmy oraz optymalizacja kosztów,
- sporządzanie raportów z rezultatów działalności firmy,
- ścisła współpraca z Zarządem spółki.
- minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku managerskim poparte sukcesami
- umiejętność przełożenia strategii na cele operacyjne i ich konsekwentna realizacja .
- wiedza z zakresu metodyki zarządzania dużymi projektami .
- umiejętność pracy w oparciu o cele i priorytety biznesowe .
- umiejętność zarządzania i kierowania rozbudowanymi strukturami pracowników .
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność.
- rzetelność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
- umiejętność pracy w oparciu o cele i priorytety biznesowe.
- pracę pełną wyzwań i możliwość rozwoju kompetencji
- atrakcyjne wynagrodzenie
- niezbędne narzędzia pracy
- samodzielność i decyzyjność oraz pełną swobodę działania w powierzonym obszarze