Human & Hunter Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6664), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie starają się dopasowywać profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.
NASZ KLIENT
Część globalnej organizacji z niemieckim kapitałem (ponad 100-letnia historia, niemal 600 oddziałów na Świecie i blisko 30 tysięcy zatrudnionych pracowników), świadczącej usługi min. z zakresu logistyki magazynowej, transportu morskiego i lotniczego, logistyki high-tech oraz optymalizacji kosztów w łańcuchu dostaw.
Manager Operacyjny - Logistyka Kontraktowa - E-commerce
Nr ref.: OM/RR/WR
Zadania:
- Kierowanie pracą podległego zespołu w którego skład wchodzić będą m.in. Kierownik Jakości, Kierownik Działu Obsługi Klienta,
- Kierownicy Zmian, Pracownicy Administracyjni;
- Tworzenie, realizacja oraz analiza wskaźników finansowych i jakościowych Oddziału (praca na kluczowych wskaźnikach KPI związanych z logistyką i magazynowaniem);
- Inicjowanie usprawnień, optymalizacja procesów operacyjnych oraz opracowywanie standardów i procedur obowiązujących w podległym dziale;
- Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji w kontakcie z Klientami;
- Raportowanie do Dyrektora Operacyjnego podlegającego bezpośrednio pod Zarząd Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie zawodowego w zakresie logistyki kontraktoweji znajomość rynku;
- Doświadczenia w zarządzaniu oddziałem zatrudniającym powyżej 100 FTE;
- Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki, finansów lub zarządzania;
- Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki, w tym zaawansowana znajomość programu MS Excel;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy;
- Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach;
- Znajomość systemów klasy WMS do planowania zasobów w przedsiębiorstwach logistycznych.
MILE WIDZIANE
- Doświadczenie w obsłudze projektów e-commerce;
- Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych technologii logistycznych (automatyzacja procesów magazynowych)
Nasza oferta:
- Pracę w nowo powstałej, nowoczesnej filii w okolicach Legnicy (woj. dolnośląskie);
- Nowe w strukturze, decyzyjne stanowisko, możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz realny udział w rozwoju i budowaniu strategii firmy;
- Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji;
- Dodatkowe premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe);
- Całkowite pokrycie kosztów w przypadku relokacji;
- Zwrot kosztów dojazdu do pracy (samochód służbowy);
- Możliwość ciągłego rozwoju oraz udziału w największych konferencjach branżowych (np. w Hamburgu);
- Możliwość awansu wewnętrznego wraz z rozwojem struktury oraz nowymi projektami firmy;
- Ambitną, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się filii międzynarodowego przedsiębiorstwa.