Pure Health & Fitness to największa i najszybciej rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce, posiadająca w chwili obecnej 34 lokalizacje w najbardziej prestiżowych miejscach w całej Polsce. Pure to sprzęt najnowszej generacji, innowacyjne formy zajęć grupowych oraz profesjonalna kadra trenerska, która każdego dnia zmienia na lepsze życie tysięcy ludzi.
Opis stanowiska:
Manager recepcji i działu obsługi klienta zajmuje się kierowaniem klubem fitness oraz rozliczeniami finansowymi. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma bezpośredni kontakt z klubowiczami, buduje obsługę klienta w oparciu o przyjęte standardy.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność nawiązywania bardzo dobrych relacji z klientami
- Umiejętność koordynacji działań wieloosobowego zespołu
- Umiejętność zarządzania procesami
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne
- Zdolności negocjacyjne
- Zdolność radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych, stresujących oraz umiejętność skutecznego działania
- Nastawienie na wyniki oraz ciągłe dążenie do ulepszeń
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szerokie możliwości rozwoju
- Miłą atmosferę pracy
- Darmową kartę członkowską