Jatomi to szybko rozwijającą się sieć klubów fitness w Europie i Azji. Swoją pozycję uzyskaliśmy dzięki oferowaniu wysokiej jakości usług oraz doskonale wyszkolonej kadrze pracowniczej.
Naszym celem jest poprawa kondycji fizycznej Klubowiczów, a tym samym jakości ich życia. Edukujemy, motywujemy i wspieramy członków klubów Jatomi w podnoszeniu ich sprawności fizycznej i stanu zdrowia. Ponadto inspirujemy ich do zmiany stylu życia, dzięki czemu stają się szczęśliwsi oraz bardziej pewni siebie.
W związku z podejmowaną działalnością i dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy odpowiedzialnych osób na stanowisko:
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Szerokie możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
- Ciekawą pracę w profesjonalnym i ambitnym zespole
- Darmową kartę członkowską
Manager recepcji i działu obsługi klienta będzie odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie całego Zespołu Recepcyjnego oraz pomoc w kierowaniu klubem fitness. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku ma bezpośredni kontakt z klubowiczami oraz dba o wysokie standardy obsługi klienta we współpracy z innymi Działami.
- Nadzór nad prawidłową pracą i funkcjonowaniem recepcji
- Dobór kadry oraz całościowe zarządzanie podległym zespołem
- Dbanie o odpowiedni poziom świadczonych usług
- Nadzór nad raportami kasowymi oraz zamówieniami materiałów biurowych i produktów dostępnych w recepcji
- Udzielanie pomocy oraz porad dla klientów korzystających z usług Jatomi
- Zarządzanie reklamacjami, rozpatrywanie skarg oraz rozwiązywanie sytuacji trudnych
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klubowiczami
- Dbałość o wizerunek firmy
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność nawiązywania, budowania oraz podtrzymywania bardzo dobrych relacji z klientami
- Umiejętność koordynacji działań wieloosobowego zespołu
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne w celu efektywnej realizacji zadań recepcyjnych
- Wyszukiwanie i rozpoznawanie potrzeb klientów w celu ich jak najlepszego zaspokojenia
- Zdolność radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych oraz stresujących
- Szybkie reagowanie na skargi i uwagi klientów oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
- Nastawienie na wyniki oraz ciągłe dążenie do ulepszeń