Pure Health & Fitness to największa i najszybciej rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce, posiadająca w chwili obecnej 34 lokalizacje w najbardziej prestiżowych miejscach w całej Polsce. Pure to sprzęt najnowszej generacji, innowacyjne formy zajęć grupowych oraz profesjonalna kadra trenerska, która każdego dnia zmienia na lepsze życie tysięcy ludzi.
Jest to połączenie pracy na stanowisu Managera Obsługi Klienta i Recepcji i Administratora.
Manager Obsługi Klienta i Recepcji zajmuje się kierowaniem klubem fitness oraz rozliczeniami finansowymi. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma bezpośredni kontakt z klubowiczami, buduje obsługę klienta w oparciu o przyjęte standardy.
Zadania na stanowisku Administratora:
- Obsługa systemu kart płatniczych
- Obsługa innych systemów firmy
- Kontrola pracy grupy osób
- Przygotowywanie raportów
- Przeprowadzanie analiz
- Kontakt z klientem i firmami zewnętrznymi
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność nawiązywania bardzo dobrych relacji z klientami
- Umiejętność koordynacji działań wieloosobowego zespołu
- Umiejętność zarządzania procesami
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne
- Zdolności negocjacyjne
- Zdolność radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych, stresujących oraz umiejętność skutecznego działania
- Nastawienie na wyniki oraz ciągłe dążenie do ulepszeń
- Dyspozycyjność
- Wysoka motywacja
- Zdolności interpersonalne
- Dobra organizacja pracy
- Mile widziane doświadczenie w sektorze kart kredytowych/debetowych
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szerokie możliwości rozwoju
- Miłą atmosferę pracy
- Darmową kartę członkowską
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju
- Darmowe członkostwo w klubie