Dla firmy, świadczącej kompleksową prywatną obsługę medyczną w zakresie m.in. stomatologii, ortopedii okulistyki, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Manager kliniki medycznej.
Manager kliniki medycznej
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr Ref.: MKM/11/2016
Zakres obowiązków:
- Organizacja i zarządzanie kliniką medyczną z nastawieniem na odpowiednie wykorzystywanie sali operacyjnej i części szpitalnej
- Koordynacja i monitorowanie wszystkich procesów składających się na pozyskanie i obsługę pacjenta
- Wdrażanie reguł procesowych w funkcjonowaniu zespołów zaangażowanych w pracę z pacjentem
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji pomiędzy kluczowymi osobami zaangażowanymi w pozyskiwanie pacjentów oraz realizację usług medycznych
- Bieżące zarządzanie pracą placówki medycznej w powiązaniu z działami administracyjnymi podmiotu
- Kontrola bieżących operacji gospodarczych wraz z ich właściwym dokumentowaniem
- Współpraca w zakresie wymiany informacji z wszystkimi działami podmiotu (przełożonym, komórkami administracyjnymi, operacyjnymi i księgowością)
- Zarządzanie personelem w zakresie pełnionych funkcji i ponoszonej odpowiedzialności za podejmowane decyzje
- Zawieranie umów o współpracę z lekarzami oraz personelem pomocniczym
- Kontrola nad sprawną pracą placówki
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z obsługą pacjentów i organizacją pracy w komercyjnej placówce medycznej (mile widziane bez kontraktu z NFZ)
- Wyższe wykształcenie oraz dyplom co najmniej na poziomie licencjata w zakresie organizacji lub zarządzania służbą zdrowia
- Znajomość realiów funkcjonowania prywatnej służby zdrowia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłości, dodatkowa znajomość innego języka będzie atutem
- Umiejętność wykorzystania narzędzi IT wspierających planowanie zadań grupowych oraz ich monitorowanie
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu biznesowego i finansowo-księgowego oraz wskaźników analitycznych do bieżącej oceny efektywności poszczególnych usług
- Wiedza na temat obsługi urządzeń medycznych
- Obsługa medycznych programów komputerowych
- Biegłość w zakresie obsługi pakietu Office
- Gotowość do wyjazdów służbowych (m.in. wydarzenia branżowe, szkolenia)
- Umiejętność zarządzania zespołem, komunikatywność, konsekwencja, wytrwałość
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt
- Wynagrodzenie podstawowe + premia roczna
- Realne możliwości awansu w strukturze firmy
- Auto służbowe oraz podstawowe narzędzia pracy