ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników.
ITC Grupa - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Pracy Tymczasowej jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
Poniższa oferta dotyczy pracy tymczasowej w rozumieniu Ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 166 poz. 1608).
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób do pracy w charakterze:
- organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu,
- motywowanie zespołu i kontrola poziomu realizacji powierzonych zadań,
- zarządzanie między innymi procesami rekrutacji i rozliczania pracowników tymczasowych,
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta,
- utrzymywanie stałych, pozytywnych kontaktów z klientami,
- raportowanie do przełożonych.
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w kierowaniu niewielkim zespołem pracowników,
- doświadczenie w rekrutacji pracowników na stanowiska produkcyjne i/lub do sieci handlowych,
- doświadczenie w obsłudze klientów,
- dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy podległego zespołu,
- wytrwałość oraz determinacja w realizacji założonych celów i nowych wyzwań,
- odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- kreatywność, operatywność i dynamika w działaniu,
- odporność na stres,
- dyspozycyjność,
- mile widziane doświadczenie w pracy w Agencji Pracy Tymczasowej.
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia m.in. w zarządzaniu, miękkim HR, obsłudze klienta,
- samodzielne stanowisko,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet szkoleń,
- miłą atmosferę pracy.