PwC is a powerful network of over 250.000 people across 158 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology services. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and be a game changer.
The role:
- Managing projects involving data management and quality control, data mining, data reconciliation;
- Delivering DA projects using range variety of robust data mining tools (e.g. T-SQL, R, Python, SAS, VBA) for international clients (mainly working remotely with UK-based clients);
- Designing and developing advanced reports and dashboards using various technologies (e.g. Qlik Sense/Power BI/Tableau);
- Implementation of management reporting tools and BI solutions supporting decision making process;
- Working on Client projects together with other team members to develop solutions for process improvements;
- Managing finances and client portfolio;
- Involvement in business development activities;
- Solving complex technical issues;
- Helping in managing and delivering large scale projects.
Candidate’s profile:
- Min. 2-3 years of experience in managing projects in the field of data analytics / data science;
- Analytical skills with the ability to collect and analyse large datasets and draw appropriate conclusions (using e.g. Python / R);
- Experience in data querying technologies (e.g. SQL) and basic knowledge about programming languages for process automations (e.g. VBA, UIPath, Alteryx);
- Experience in leading data visualisation/ business intelligence technologies (e.g.Qlik Sense, Tableau, Power BI);
- Experience with process mining tools such as Celonis or Perceptive would be an asset;
- Understanding the problems associated with data analysis from designing the solution (Data Mining / Machine Learning / Statistics) through its implementation (R / Python / SQL) to visualising the results (Qlik / Tableau / PowerBI);
- Strong interpersonal and communication skills - necessary in everyday cooperation with clients and international teams;
- Ability to solve complex problems;
- Ability to manage your own and your co-workers work;
- Excellent written and verbal communication skills – in Polish and English.
We offer:
- Competitive salary;
- Participation in international projects;
- External and internal training;
- Work in a growing & dynamic team;
- Work in a large, global and stable company;
- Private medical care for employees and their families;
- A rich package of social benefits (including Multisport card);
- Convenient location in Warsaw city centre.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne