Najnowsze oferty pracy

  • Szef zmiany w kuchni (K/M)

    Sofitel Grand Sopot   Sopot    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz nadzorować pracę kucharzy, dbać o sprawne wydawanie dań oraz porządek na kuchni, monitorować stan zapasów magazynowych. Wszystko po to, aby nasi goście mogli cieszyć się znakomitymi smakami, które dodadzą ich pobytowi kulinarnych wrażeń!
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja misja: będziesz odpowiedzialny/a za wyniki sprzedażowe hoteli w dwóch brandach (375 pokoi) wraz z przestrzenią konferencyjną i raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Hotelu; odpowiedzialność za realizację budżetu hotelu; przygotowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedażowej obu...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager hotelu butikowego

Jobfinder
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
1661 dni temu

Agencja Doradztwa Personalnego Jobfinder, od ponad 15 lat świadczy usługi rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych klientów. Specjalizuje się w innowacyjnych metodach pracy gwarantujących skuteczność, w elastycznym podejściu do każdego zadania i bezpośrednim pozyskiwaniu kandydatów.

 

Aktualnie dla swojego klienta - prestiżowego obiektu hotelowego w województwie warmińsko-mazurskim, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Manager hotelu butikowego
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowe zarządzanie obiektem hotelowym
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi gości
  • Maksymalizacja wyników finansowych
  • Raportowanie wyników Zarządu spółki
  • Realizacja polityki marketingowej i sprzedażowej
  • Rekrutacja, szkolenie oraz kierowanie podległym zespołem pracowników
  • Koordynacja działań w celu zapewnienia efektywnej działalności hotelu, gastronomii i strefy wellness
  • Skuteczne rozwiązywanie bieżących problemów
Od kandydatów oczekujemy:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu hotelem 4-5*
  • Umiejętności delegowania i egzekwowania obowiązków
  • Dbałość o stan techniczny i estetyczny obiektu
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej, administrowania bazami danych,przygotowywania statystyk, raportów i analiz
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office oraz mediów społecznościowych
  • Dokładność, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wykształcenie wyższe
  • Konieczne doświadczenie w branży hotelarskiej
  • Bardzo dobra znajomość polskiego rynku hotelarskiego
  • Otwartość na nowe wyzwania
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zakwaterowanie 
  • Stałe zatrudnienie
  • Możliwość współtworzenia i sprzedaży prestiżowego produktu hotelarskiego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Szef zmiany w kuchni (K/M)

    Sofitel Grand Sopot   Sopot    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz nadzorować pracę kucharzy, dbać o sprawne wydawanie dań oraz porządek na kuchni, monitorować stan zapasów magazynowych. Wszystko po to, aby nasi goście mogli cieszyć się znakomitymi smakami, które dodadzą ich pobytowi kulinarnych wrażeń!
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja misja: będziesz odpowiedzialny/a za wyniki sprzedażowe hoteli w dwóch brandach (375 pokoi) wraz z przestrzenią konferencyjną i raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Hotelu; odpowiedzialność za realizację budżetu hotelu; przygotowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedażowej obu...