Yellow Heads Polska Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego działającą od 2002 roku, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie rekrutacji i selekcji kadry menadżerskiej oraz wysokiej klasy specjalistów dla polskich i międzynarodowych firm na terenie całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z wielu branż jak m.in.: FMCG, przemysł, usługi B2B, IT, farmacja, inne. |
Obecnie dla naszego Klienta, jednej z wiodących firm działających na rynku sprzedaży w kanale B2C o stabilnej pozycji i systematycznie poszerzającej swoje linie produktowe, poszukujemy samodzielnej i przedsiębiorczej osoby na stanowisko:
Manager E-commerce ds. Programów Lojalnościowych
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: MPL
Oczekiwania:
- Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz udokumentowane sukcesy w zakresie tworzenia rozwiązań lojalnościowych(up-selling)/E-commerce na rynku B2C.
- Wykształcenie wyższe z zakresu e-/marketingu, zarządzania, ekonomii.
- Bogate doświadczenie w budowaniu platform/sklepów internetowych i narzędzi e-commerce w kanale B2C.
- Ugruntowane doświadczenie w prowadzeniu projektów z pogranicza informatyki i marketingu, wieloaspektowego zarządzania relacjami z klientami z wykorzystaniem technologii hurtowni danych.
- Dobra znajomość technik wykorzystywanych przy budowaniu i pogłębianiu relacji z klientami, doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi agencjami reklamowymi oraz w koordynowaniu akcji marketingowych.
- Bardzo dobra praktyczna znajomość marketingu, cyklu życia produktów, zachowań konsumentów i trendów rynkowych.
- Znajomość narzędzi do analizowania efektów prowadzonych kampanii i analizowania sprzedaży w kanale Internetowym.
- Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego.
- Wysokie umiejętności negocjacyjne, interpersonalne, analityczne.
- Mile widziane doświadczenie w kierowaniu kilkuosobowym zespołem.
- Doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji skutecznych kampanii marketingowych z wykorzystaniem programów lojalnościowych.
- Silne nastawienie na cel, przedsiębiorczość, samodzielność, innowacyjność i kreatywność w działaniu.
- Umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie-wielozadaniowość.
- Umiejętność planowania strategicznego, pewność w podejmowaniu decyzji.
- Zorientowanie na realizację celów, umiejętność ustalania priorytetów.
- Zaangażowanie i inicjatywa w udoskonalaniu procesów biznesowych.
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za stworzenie rozwiązań lojalnościowych (głownie up-selling) oraz platformy E-commerce dla wybranych grup klientów.
- Opracowanie i realizacja strategii rozwoju kanałów direct w oparciu o bazę klientów oraz inne zasoby organizacji.
- Strategiczne i operacyjne zarządzanie stworzonymi narzędziami up-sellingu oraz platformą E-commerce.
- Opracowanie i wprowadzanie marketingowych, kontrolingowych i systemowych założeń projektu.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami.
- Organizacja akcji centralnych i regionalnych (wybór i optymalizacja kanału) oraz dobór grup docelowych; selekcja bazy danych, analiza wyników i kontrola kosztów.
- Monitorowanie i analizowanie rynku.
- Raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy.
Firma oferuje:
- Interesującą i samodzielna pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Udział w tworzeniu ciekawego projektu biznesowego a następnie kierowanie stworzonym przedsięwzięciem.
- Wynagrodzenie zasadnicze plus system prowizyjny.