WORKSTREET rozpoczęła swoją działalność w roku 1995 i od początku pracuje z Klientami w oparciu o najwyższe standardy jakościowe specjalizując się w rekrutacji kluczowych specjalistów, menedżerów oraz wysokiej kadry kierowniczej.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma handlowa (sieć sklepów), która w związku z dalszym rozwojem działalności w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Lokalizacja: mazowieckie
Obowiązki w zakresie zarządzania zespołem:
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta w punkcie sprzedaży, oraz aktywna praca operacyjna na rzecz sprawnego funkcjonowania działu i realizacji zadań
- motywowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia najlepszych wyników i utrzymania wysokiego poziomu obsługi Klienta, oraz pomocy we wszelkich po-sprzedażowych kwestiach związanych z zapytaniami klienta
- wyznaczanie celów sprzedażowych i rozwojowych dla każdego członka zespołu (monitorowanie, ocena i działanie jako trener), w celu uzyskania jak najlepszego efektu.
- zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy pracownikami
- reprezentowanie wartości firmy, jej wizji, bycie ambasadorem marki
- odpowiedzialność za utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i budowanie ich zaufania
Obowiązki operacyjne:
W kwestii merytorycznej osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:
W kwestii merytorycznej osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:
- skuteczną komunikację z zespołem ( informowania ich o nowych działaniach, zdarzeniach, premierach produktów, ofertach promocyjnych)
- współpracę z innymi działami firmy w celu wsparcia oraz wyznaczenia priorytetów dla zespołu
- wspieranie operacyjne działalności działu
- kontrolę i ocenę jakości pracy specjalistów ds. obsługi klienta
- kontrolę jakości wprowadzania danych przez zespół obsługi Klienta
- wykonanie operacji w autorskim programie firmy
- kontrolę wszystkich połączeń wychodzących i przychodzących w dziale obsługi klienta, wsparcie sprzedaży
- aktywną obsługę klienta
- gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
Oczekiwania:
- min. 4 lata doświadczenia w relacjach z klientami i sprzedażą, najchętniej w obszarze bezpośredniej obsługi klienta
- doświadczenie w zakresie komunikacji werbalnej, do każdego typu klienta indywidualnego
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office, systemów IT do obsługi klienta
- umiejętności analityczne, zwracanie uwagi na detale
- umiejętność pracy pod presją czasu i stresem
- elastyczność i chęć do pracy
- wysoki poziom motywacji
- świetna organizacja pracy, umiejętność stawiania priorytetów