Tutlo to innowacyjna i jedyna w tej części Europy platforma do nauki języka angielskiego na żądanie.
Mamy już ponad 8000 aktywnych użytkowników, korzystających z 30 różnych kursów, prowadzonych przez ponad 300 native speakerów i ponad 100 lektorów polskojęzycznych.
Ty również możesz wziąć aktywny udział w tworzeniu przyszłości Tutlo jako:
Manager Działu Obsługi Klienta Indywidualnego (Customer Success)
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadanie na ich potrzeby zgodnie z przyjętymi w Spółce standardami
- Sprawne zarządzanie pracą Działu Obsługi Klienta (6 osób)
- Koordynacja i usprawnienie procesów związanych z obsługą kontaktów przychodzących (telefon, maile, CallPage, Chat, Messenger)
- Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników
- Wsparcie rozwoju kompetencji podległych pracowników
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych na poziomie wyznaczonych wskaźników
- Przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy zespołu
- Kontrola nad procesami reklamacyjnymi
- Kontrola comiesięcznych rozliczeń działu
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem telefonicznej obsługi klienta przez min. 3 lata (warunek konieczny)
- Ukierunkowanie na potrzeby klientów
- Zaangażowanie, odpowiedzialność i nastawienie na realizację celów
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników
- Dobra organizacja, samodzielność i skuteczność w działaniu – w szczególności
- zdolność do równoległego prowadzenia kilku projektów
- Umiejętności analityczne – analizowanie informacji i formułowanie właściwych wniosków
- Bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność
- Energia i pozytywne nastawienie
Korzyści z pracy w Tutlo:
- Praca w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Stabilna współpraca
- Możliwość nauki j. angielskiego na platformie tutlo.pl
- Program motywacyjny z atrakcyjnymi nagrodami
- Pakiet prywatnej opieki medycznej na dogodnych warunkach
- Narzędzia niezbędne do pracy - telefon, laptop, oprogramowanie