Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Działu Merchandisingu i Planningu

MATRAS Spółka Akcyjna
Warszawa
praca stacjonarna
3168 dni temu


Matras jest liderem dystrybucji książek na polskim rynku. W księgarniach na terenie Polski Matras oferuje ponad 130.000 tytułów książek i kilka milionów egzemplarzy od literatury pięknej poprzez biografie po książki dla dzieci. Oferta sieci jest skierowana do czytelników o różnych zainteresowaniach. Czytelnicy znajdą u nas nie tylko bestsellery i nowości, ale także pozycje niszowe i poszukiwane przez koneserów. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Manager Działu Merchandisingu i Planningu
Miejsce pracy: Warszawa


Opis stanowiska
  • Zarządzanie podległym zespołem,
  • Stworzenie i realizacja strategii merchandisingowej dla księgarń,
  • Analizowanie danych sprzedażowych pod względem zapotrzebowania na poszczególne grupy produktowe,
  • Stworzenie standardów ekspozycyjnych, zarządzanie powierzchnią ekspozycyjną dla asortymentu oraz odpowiedzialność za ekspozycję produktów w księgarni zgodnie ze standardami Firmy,
  • Sprawowanie nadzoru nad terminowością wdrażanych akcji,
  • Dostosowywanie zamówień, ekspozycji oraz promocji zgodnie z kalendarzem świąt,
  • Przygotowywanie planogramów produktowych,
  • Opracowywanie, realizowanie i koordynowanie wdrażania wytycznych w księgarniach oraz przeprowadzanie szkoleń dla personelu podległych księgarń z zakresu zasad visual merchandising.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży detalicznej,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność analizy danych sprzedażowych i wykorzystywania ich w aranżacji powierzchni sprzedażowej,
  • Wiedza z zakresu zasad procesu sprzedaży oraz zasad aranżacji przestrzeni handlowej (VM),
  • Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
  • Doskonała organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
  • Kreatywność i wyczucie estetyki,
  • Wysoki poziom zdolności interpersonalnych,
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • Dobrą atmosferę w pracy,
  • Możliwość rozwoju i awansu.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami


Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy
o przesyłanie CV klikając "Aplikuj".

 

 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...