Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Manager Działu Finansowania i Płatności

IPK Sp. z.o.o.
Poznań
praca stacjonarna
2072 dni temu

IPK jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku, specjalizującą się w rekrutacjach kadry zarządzającej, managerskiej i specjalistycznej. Aktualnie dla naszego Klienta – prężnie rozwijającej się Grupy Kapitałowej poszukujemy Kandydatkę /Kandydata na stanowisko:

Manager Działu Finansowania i Płatności
Lokalizacja: Poznań

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za pozyskiwanie funduszy na działalność
inwestycyjną i operacyjną oraz nadzór i koordynację bieżącej płynności finansowej obsługiwanych Spółek
Grupy.

 

Zadania:
  • Planowanie, koordynacja i nadzór nad płynnością finansową poszczególnych Spółek Grupy;
  • Pozyskiwanie funduszy na działalność inwestycyjną i operacyjną Spółek Grupy;
  • Przygotowywanie modeli i prognoz w celu oceny efektywności inwestycji;
  • Bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansowymi;
  • Kontrola oraz obsługa pożyczek wewnętrznych;
  • Monitoring Umów zawieranych przez Spółki Grupy.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w firmie o rozbudowanej strukturze organizacyjnej;
  • Minimum 5 - letnie doświadczenie w pracy w finansach, księgowości lub controllingu;
  • Praktyczna wiedza ekonomiczna z zakresu zarządzania płynnością finansową;
  • Umiejętność myślenia analitycznego;
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu;
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz narzędzi analitycznych.
Oferujemy:
  • Dobre warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • Pracę w dynamicznym środowisku pracy, wśród ludzi, którzy lubią to co robią

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie pradwo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.