Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Na czym będzie polegać Twoja praca? ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy; negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych; kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami; weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Windykacji i Restrukturyzacji Lubelskie
Manager ds. zarządzania wierzytelnościami zabezpieczonymi hipotecznie

Manager ds. zarządzania wierzytelnościami zabezpieczonymi hipotecznie

MONUMENT FUND S.A.
lubelskie
praca stacjonarna
2057 dni temu

 

 

Masz ochotę na realne wykorzystanie swoich umiejętności i kompetencji? 
Chcesz poznać  w jaki sposób łączyć świat finansów z biznesem? Masz potrzebę stabilizacji, w tym jasnej ścieżki kariery i wszystkich benefitów, które oferują największe korporacje? Jednocześnie lubisz komfortową atmosferę, w której wspólnie tworzymy nowe tradycje i kulturę współpracy?


Monument Fund zaprasza Cię do współpracy.
Świat finansów połączony z prestiżową przestrzenią biznesu. Unikatowa partnerska konstrukcja, która stworzyła dla Ciebie wiarygodny fundament działania i osiągania. Liczne wyróżnienia, w tym w kategorii Biznesowy Produkt Roku 2016 w plebiscycie Loan Magazine Awards. Audyt etyczny oraz certyfikat KPF. Całość uzupełniona elastycznością oraz odpowiedzialnością.

Manager ds. zarządzania wierzytelnościami zabezpieczonymi hipotecznie
Nasza oferta:
  • Odpowiedzialne i rozwojowe stanowisko managerskie w strukturach zwinnie rozwijającej się organizacji;
  • Zaangażowani, pomocni współpracownicy
  • Możliwość rozbudowy zespołu i realny wpływ na powierzony obszar;
  • Praca w ambitnej firmie nastawionej na współpracę i wspólne osiąganie wyników;
  • Wsparcie merytoryczne;
  • Ciekawy zakres obowiązków, różnorodność kejsów biznesowych;
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon;
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta OK System, bon rozwojowy po roku pracy.
  • Praktyczna wiedza branżowa, poparta co najmniej kilkuletnim doświadczeniem w obszarze egzekucji z nieruchomości (przewłaszczenia, zajęcia komornicze);
Poszukiwane kompetencje:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w Dziale windykacji, faktoringu, refinansowania bankowego, prywatnego, etc.;
  • Doświadczenie w zbywaniu nieruchomości komercyjnych;
  • Doświadczenie we współpracy z funduszami zarządzającymi wierzytelnościami zabezpieczonymi hipotecznie;
  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań, myślenie analityczne i konsekwencja w działaniu;
  • Umiejętność budowania skutecznych, zaangażowanych zespołów;
  • Duża mobilność, gotowość do wyjazdów służbowych;
  • Skuteczność, sprawczość, orientacja na wynik.
Zakres obowiązków:
  • Opracowywanie i wdrażanie skutecznych i efektywnych rozwiązań wspierających klienta w wyjściu z udzielonego finansowania;
  • Współpraca z klientami celem wsparcia w terminowej spłacie wierzytelności (szukanie i proponowanie rozwiązań);
  • Zarządzanie portfelem nieruchomości (w tym: koordynowanie procesu najmu/sprzedaży, komercjalizacji nieruchomości);
  • Wsparcie w organizowaniu refinansowania bankowego dla klientów;
  • Stworzenie zespołu oraz struktur odpowiedzialnych za sprzedaż nieruchomości w całej Polsce;
  • Odpowiedzialność za realizację założonych planów ściągalności wierzytelności;
  • Współpraca z innymi obszarami firmy a także z podmiotami zewnętrznymi w zakresie windykacji terenowej oraz windykacji sądowo-egzekucyjnej;
  • Współpraca z prawnikami i kancelariami prawnymi na terenie całej Polski;
  • Monitorowanie procesu spłacalności pożyczek zabezpieczonych hipotecznie.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Na czym będzie polegać Twoja praca? ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy; negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych; kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami; weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych;