Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
-
Współudział w opracowywaniu strategii, budżetów i planów sprzedażowych spółki oraz nadzór nad ich realizacją,
-
Planowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych oraz marketingowych dla poszczególnych regionów i kanałów sprzedaży,
-
Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz wdrażanie nowych projektów i innowacji zgodnie z wytyczoną polityką firmy,
-
Zarządzanie rozwojem kanałów dystrybucji,
-
Definiowanie niezbędnych analiz dotyczących rynku, branży i konkurencji, grup docelowych, danych sprzedażowych,
-
Analiza statystyk sprzedaży i wdrażanie odpowiednich działań celem optymalizacji sprzedaży,
-
Raportowanie wyników z zakresu sprzedaży do Zarządu zgodnie z przyjętymi standardami,
-
Budowanie i przygotowywanie prezentacji strategii handlowych,
-
Nadzór i doskonalenie systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM),
-
Ścisła współpraca z zarządem oraz z analitykami rynku i sprzedaży.
Wymagania:
- Wysokie umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia, planowania, budżetowania,
- Szeroka wiedza na temat sprzedaży i marketingu, a także przygotowywania analiz biznesowych,
- Umiejętności wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań biznesowych na bazie analiz,
- Min. 3-letnie doświadczenie w controlingu sprzedaży i/lub w obszarze sprzedaży,
- Doświadczenie w branży budowlanej, w obszarze B2B/B2C będzie dodatkowym atutem,
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki ekonomiczne),
- Płynna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym,
- Biegła znajomość MS Office (w tym Excel i Power Point),
- Wysokie umiejętności interpersonalne i przywódcze,
- Otwartość w komunikacji i umiejętności negocjacyjne,
- Zaangażowanie oraz dynamizm w działaniu, wytrwałość w dążeniu do założonych celów.
Oferujemy:
-
Współpracę z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, z brandami premium cenionymi na rynku,
-
Realny wpływ na strategię firmy i wdrażanie własnych pomysłów,
-
Współpracę na poziomie lokalnym i międzynarodowym z osobami decydującymi o strategii firmy,
-
Możliwość rozwoju kompetencji i zwiększania odpowiedzialności na przestrzeni najbliższych lat.