HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Real Estate & Construction specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników na potrzeby przedsiębiorstw działających w budownictwie i nieruchomościach. Wspieramy także firmy produkujące materiały budowlane i dostarczające rozwiązania inżynieryjne oraz organizacje innych branż, w których występuje potrzeba zatrudnienia profesjonalistów z dziedziny budownictwa i nieruchomości.
Manager ds. Zakupu Gruntów
województwo: mazowieckie
Dla jednego z naszych Klientów, prężnie rozwijającej się firmy deweloperskiej z zagranicznym kapitałem, poszukujemy obecnie Managera ds. Akwizycji Gruntów.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wyszukiwanie interesujących lokalizacji gruntowych pod działalność komercyjną firmy
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej w procesie nabycia działki
- Prowadzenie działań zmierzających do analizy potencjału wybranych lokalizacji
- Koordynacja procesów due dilligence
- Udział w modelowaniu finansowym
- Pełne zarządzanie i kontrola procesu nabycia nieruchomości wybranych przez pracodawcę
- Prowadzenie negocjacji z właścicielami oraz firmami usługodawczymi wspomagającymi zakup gruntu
- Koordynowanie działań przygotowujących inwestycję do realizacji
Aby efektywnie wywiązywać się z powyższych obowiązków, od potencjalnych Kandydatów oczekujemy:
- Minimum 3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów akwizycji gruntów pod działalność komercyjną
- Portfolio co najmniej 3 zamkniętych projektów zakupu
- Doskonałej znajomości rynku Centralnej Polski (ze szczególnym nastawieniem na Warszawę i okolice)
- Umiejętności analitycznych wykorzystywanych przy analizach potencjału oraz modelowaniu finansowym (program Argus będzie zdecydowanym atutem)
- Doświadczenia we współpracy z urzędami administracji publicznej przy uzyskiwaniu niezbędnych decyzji
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółów oraz wzięciem udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym, zachęcamy do przesłania aktualnej wersji CV w języku polskim oraz angielskim.