ID Logistics Polska jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i wiodącym operatorem w dedykowanej logistyce kontraktowej dla branży retail (spożywczy i specjalistyczne sieci handlowe), odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Zapewnia klientom pełne wsparcie w efektywnym zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. ID Logistics obsługuje w Polsce klientów w 16 centrach logistycznych o łącznej powierzchni magazynowej ponad 600 tys. mkw., posiada też 2 oddziały transportowe. Obecnie firma zatrudnia ok. 3500 osób. Siedziba główna mieści się w Katowicach. Dyrektorem Generalnym ID Logistics Polska jest Yann Belgy. Więcej informacji na:
www.id-logistics.com/pl
www.id-logistics.com/pl
Manager ds. technicznych
Miejsce pracy: Zgorzelec
Dołącz do nas w nowej lokalizacji
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
- zarządzanie infrastrukturą i dokumentacją techniczną
- prowadzenie stałego dozoru obiektu i zainstalowanych wyspecjalizowanych urządzeń technicznych
- kontrola i nadzór nad przeglądami serwisowymi wymaganymi przez Prawo Budowlane oraz planowanie i nadzór serwisów sprzętu jezdnego
- codzienna kontrola i utrzymanie prawidłowej pracy infrastruktury technicznej obiektu, wyposażenia i sprzętu przydzielonego, w tym jezdnego
- nadzór nad jakością prac firm zewnętrznych, kontrola kosztów w tym zakresie i określanie ogólnych warunków współpracy
- poszukiwaniu podwykonawców / analiza rynku pod kątem bieżących prac remontowych
- analiza kosztów związanych z założeniami budżetowymi i kontrola faktur
- wdrażanie i stosowanie rozwiązań mających na celu obniżanie kosztów utrzymania obiektu i serwisowanych urządzeń
- prowadzenie i tworzenie dokumentacji dla jednostek nadzorczych i audytujących
- stała współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie zgłaszania, odbiorów i odbiorów okresowych urządzeń pomiarowych
- realizacja przeglądów zgodnie z ustalonym harmonogramem
- bieżąca i ciągła kontrola nad prowadzeniem monitoringu firmy
- proponowanie rozwiązań doraźnych oraz kompleksowych w zakresie poprawy bezpieczeństwa oddziału i ich wdrażanie
Kompetencje, których szukamy:
- doświadczenie zawodowe
- wykształcenie techniczne
- znajomość języka angielskiego umożliwiającego komunikację (B1)
- umiejętności organizacyjne i kierownicze
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- komunikatywność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność
Dołącz do naszego zespołu, podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem a my w zamian zapewnimy Ci szereg korzyści, m.in.:
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
- bogaty pakiet socjalny
- grupowe ubezpieczenie na życie
- konkurencyjne wynagrodzenie
- umowa o pracę
- rozwój zawodowy w strukturach firmy