Ogłoszenie numer: 6802116, z dnia 2022-04-19
Firma MEGAENERGY Sp. z o.o. jest autoryzowanym partnerem PGE OBRÓT S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzącym w skład grupy kapitałowej PGE. Sponsor Stadionu Narodowego - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Wschodniej.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób ceniących sobie niezależność i swobodę działania oraz możliwość wysokich zarobków - ZOSTAŃ SWOIM SZEFEM.
Manager ds. sprzedaży energii dla PGE Obrót S.A.
Miejsce pracy: Wrocław, Oleśnica, Oława, Legnica, Wałbrzych, Głogów, Lubin, Kłodzko, Świdnica, Jelenia Góra, Zgorzelec, Bolesławiec
Nr Ref.: dolnośląskie
Opis stanowiska
- Profesjonalne doradztwo i sprzedaż energii elektrycznej klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
- Aktywne pozyskiwanie klientów,
- Realizacja spotkań z potencjalnymi klientami umówionymi przez Call Center,
- Przygotowywanie ofert sprzedaży,
- Negocjacja warunków oferty z klientem,
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,
- Planowanie działań sprzedażowych oraz ich bieżące raportowanie w CRM.
Wymagania
Jako idealny kandydat na to stanowisko:
- Masz zapał do pracy z klientami biznesowymi (jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży - dzięki naszym szkoleniom otrzymasz niezbędną wiedzę i wsparcie branżowe),
- Cechujesz się samodzielnością w działaniu i bardzo dobrą organizacją pracy,
- Jesteś wytrwały i z determinacją dążysz do celu,
- Łatwo nawiązujesz nowe kontakty oraz budujesz trwałe relacje biznesowe,
- Posiadasz wewnętrzną motywację do działania,
- Mile widziane osoby ze znajomością rynku energetycznego oraz rynku ubezpieczeń, telekomunikacji, finansów.
Oferujemy
- Atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na rozliczeniu prowizyjnym,
- Wysokie wynagrodzenia z wypracowanej marży,
- Współpraca w ramach kontraktu B2B,
- Dla najlepszych możliwość budowania własnego zespołu oraz dodatkowa prowizja od sprzedaży Handlowców, którymi będziesz zarządzał,
- Wspólne wizyty u klientów z doświadczonym Managerem,
- Wsparcie działu Call Center w umawianiu spotkań z potencjalnymi klientami,
- CRM ułatwiający pracę z portfelem klientów,
- Pełne wsparcie Back Office w przygotowaniu umów oraz obsłudze posprzedażowej,
- Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.