Ogłoszenie numer: 4792392, z dnia 2021-06-15
Firma MEGAENERGY Sp. z o.o. jest autoryzowanym partnerem PGE OBRÓT S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzącego w skład grupy kapitałowej PGE Sponsor Stadionu Narodowego - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w europie wschodniej.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób ceniących sobie niezależność i swobodę działania - ZOSTAŃ SWOIM SZEFEM.
Manager ds. sprzedaży energii dla PGE Obrót S.A.
Miejsce pracy: lubuskie, Zielona Góra, Międzyrzec, Gorzów Wielkopolski, Świebodzin, Nowa Sól, Słubice, Krosno Odrzańskie, Żary, Żagań
Nr Ref.: lubuskie
Opis stanowiska
- Profesjonalne doradztwo i sprzedaż energii elektrycznej klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
- Realizacja spotkań z potencjalnymi klientami umówionymi przez Call Center,
- Aktywne pozyskiwanie klientów,
- Przygotowywanie ofert sprzedaży,
- Negocjacja warunków oferty z klientem,
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,
- Planowanie działań sprzedażowych oraz ich bieżące raportowanie w CRM.
Wymagania
Idealny kandydat na to stanowisko powinien:
- Mieć zapał do pracy – jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży to nie problem, dzięki naszym szkoleniom nabędziesz niezbędną wiedzę i swobodę w pracy z klientami
- Cechować się samodzielnością w działaniu i bardzo dobrą organizacją pracy,
- Mieć upór i wytrwałość w dążeniu do celu,
- Łatwo nawiązywać nowe kontakty oraz budować relacje biznesowe
- Posiadać charyzmę i wewnętrzną motywację do działania,
- Mile widziane osoby ze znajomością zagadnień związanych z rynkiem energetycznym lub rynkiem ubezpieczeń, telekomunikacji, finansów.
Oferujemy
- Atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na rozliczeniu prowizyjnym,
- Bardzo wysokie wynagrodzenia nawet do 15 tyś złotych,
- Współpraca w ramach kontraktu lub innej uzgodnionej formy,
- Możliwość pracy w trybie home office,
- Elastyczne godziny pracy,
- Dla najlepszych możliwość budowania własnego zespołu oraz dodatkowa prowizja od sprzedaży Handlowców którymi będziesz zarządzał,
- Po okresie próbnym samochód służbowy,
- Cykliczne spotkania i wspólne wizyty u klientów z wykwalifikowanym Managerem,
- Wsparcie działu Call Center w umawianiu spotkań z potencjalnymi klientami,
- CRM ułatwiający przygotowanie pełnej dokumentacji dla klienta (umowy + załączniki),
- Pełne wsparcie Back Office w przygotowaniu umów oraz obsłudze posprzedażowej
- Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,