W Polsce produkty marki Gatta są dostępne w ponad 100 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami.
Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.
-
rozwój sieci franczyzowej poprzez poszukiwanie oraz pozyskiwanie franczyzobiorców,
-
opracowywanie planu struktury sieci partnerów w oparciu o potencjał sprzedaży oraz analizę rentowności,
-
przygotowanie oraz koordynacja wdrażania procedur i zasad współpracy,
-
zarządzanie procesami otwarć nowych placówek franczyzowych,
-
opieka nad obecnymi partnerami franczyzowymi oraz ocena ich wyników,
-
budowanie pozytywnych relacji z partnerami franczyzowymi,
-
analiza ofert oraz wybór wykonawcy inwestycji przy budowie nowej placówki,
-
reprezentowanie firmy na zewnątrz,
-
udział w targach franczyzowych.
-
doświadczenie w rozwoju sieci franczyzowej poparte sukcesami,
-
wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne,
-
wysoka komunikatywność, umiejętność dostosowywania się do sytuacji,
-
umiejętności i wiedza techniczna z zakresu wizualizacji sklepów,
-
zorientowanie na wyniki, konsekwencja w działaniu,
-
bardzo dobra organizacja czasu pracy,
-
wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
-
prawo jazdy kat. B,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
-
dyspozycyjność oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
dynamiczną pracę w młodym, zgranym zespole.