Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Manager ds. rozwoju e-commerce
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 9-24-59398
Dla naszego Klienta, bardzo rozpoznawalej marki o zasięgu polskim i zagranicznym poszukujemy ciekawych kandydatów na stanowisko Managera ds. rozwoju e-commerce
Zadania:
- Kształtowanie strategii sprzedażowej i polityki rozwoju w kanałach e-commerce;
- Zarządzanie sklepem internetowym;
- Budowanie skutecznego zespołu e-commerce w strukturach firmy
- Tworzenie/ współtworzenie i wdrażanie internetowej strategii marketingowej;
- Ścisła współpraca z programistami, grafikami oraz specjalistami SEO, SEM, Google ADS;
- Monitorowanie i optymalizacja wszystkich prowadzonych działań;
- Współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy z zakresu prowadzonych działań;
- Stała analiza rynku, konkurencji oraz mierzenia skuteczności podjętych działań;
- Cykliczne raportowanie wyników postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu.
Wymagania:
- Min. 5 letnie doświadczenie poparte sukcesami na stanowisku osoby pracującej w projektach e-commerce:
- Ekspercką wiedzę z obszarów analityki, e-sprzedaży oraz marketingu internetowego:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Doświadczenie menedżerskie, poparte sukcesami w rozwoju zespołu e-commerce;
- Praktyczne rozumienie mechanizmów oraz znajomość dobrych praktyk i nowych trendów w e-commerce;
- Praktyczną wiedzę w zakresie tworzenia oraz realizacji budżetów kosztowych podległego obszaru;
- Zdolność realistycznej oceny sytuacji;
- Zadaniowe nastawienie w realizacji powierzonych zadań;
- Wykształcenie wyższe.
Informacje dodatkowe:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B:
- Dla osób spoza Łodzi- pakiet relokacyjny/mieszkanie w Łodzi;
- Auto służbowe;
- Korzystne warunki finansowe;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Pakiet benefitów pozapłacowych – Karta Multisport, pakiet medyczny PZU;
- Pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Miłą atmosferę w pracy, a także niekorporacyjne relacje;
- Możliwość rozwoju poprzez zaangażowanie w wewnętrzne projekty.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".