KRUK to nr 1 w branży zarządzania wierzytelnościami. Stanowimy zgrany i skuteczny zespół. Oferujemy możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych, rozwojowych projektach oraz szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Z powodzeniem działamy na terenie: Polski, Rumunii, Czech, Słowacji, Niemiec, Włoch i Hiszpanii.
Oferta, którą masz przed sobą łączy stabilną pracę w dużej firmie w międzynarodowym środowisku, a równocześnie zapewnia Ci atrakcyjne zarobki i realne szanse na zaistnienie w strukturach pracodawcy. Chcesz się rozwijać? Będziesz miał to zagwarantowane poprzez pakiety profesjonalnych szkoleń oraz możliwości awansów wewnętrznych. Świetna atmosfera panująca w zespole młodych i dynamicznych ludzi – pasjonatów języka niemieckiego, nowi znajomi i kontakty z native speaker’ami, to tylko część benefitów w nowej pracy. Chcesz aby Twoja kariera nabrała tempa? Aplikuj do nas!
KRUK Deutschland GmbH Oddział w Polsce poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:
- Tworzenie i rozwijanie metodyki zarządzania procesami w KRUK Deutschland GmbH
- Monitorowanie zgodności procesów z procedurami i instrukcjami realizowanymi w KRUK Deutschland GmbH oraz z ciągłością działania biznesu
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych z zakresu metodyk i narzędzi zarządzania procesami i projektami oraz organizowanie szkoleń w tej dziedzinie
- Zbieranie informacji o nowych inicjatywach projektowych w KRUK Deutschland GmbH
- Zapewnienie wsparcia w opracowywaniu założeń projektów, analizy biznesowej i wykonawczej (karty projektów, uzasadnienie biznesowe, rejestry ryzyk, sieci projektów, raporty)
- Weryfikacja dostępności zasobów do projektów, eliminowanie konfliktów zasobowych w projektach
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami i procesami
- Doświadczenie w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001:2008 lub ISO 27001 i/lub zarządzaniu procesami biznesowymi (znajomość Lean, Six Sigma mile widziane)
- Doświadczenie w tworzeniu instrukcji i map procesów
- Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na tworzenie instrukcji i map procesów
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę w międzynarodowym środowisku
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji
- Umiejętność efektywnego zarządzania relacjami
- Umiejętność zarządzania czasem
- Ciekawe i zróżnicowane zadania w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji
- Kluczową rolę przy implementowaniu nowych procesów w organizacji
- Szeroki wachlarz szkoleń oraz możliwość rozwoju kariery zawodowej
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i profesjonalnym zespole