Manager ds. Produktów Kredytowych Segmentu Biznes
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Cen/2019/470
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne lub pokrewne,
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w zespole ryzyka lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
- Biegle posługujesz się pakietem MS Office,
- Wykazujesz się kreatywnością oraz umiejętnościami interpersonalnymi,
- Jesteś dociekliwy i potrafisz pracować nad wieloma zadaniami jednocześnie,
- Umiejętności analityczne, szkoleniowe oraz negocjacyjne są Twoją mocną stroną.
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Badanie i analizowanie warunków rynkowych,
- Identyfikację i analizę kluczowych konkurentów i trendów konsumenckich, wymogów rynkowych i możliwości rozwoju,
- Budowę strategii dla grupy docelowej, USP i marketing mix,
- Zarządzanie ofertą produktową,
- Identyfikowanie i wdrażanie innowacji produktowych i ulepszeń procesowych,
- Pracę z badaniami nad rozwojem produktów,
- Opracowywanie strategii cenowych i polityk produktowych,
- Wspieranie sprzedaży i marketingu z niezbędną wiedzą produktową i wiedzą techniczną,
- Prowadzenie prezentacji produktów,
- Opracowywanie narzędzi sprzedażowych i materiałów szkoleniowych.
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.