W związku z rozwojem firmy V!GO-Ortho Polska, poszukujemy kandydatów na stanowisko
V!GO-Ortho Polska Sp. z o.o. to oddział belgijskiej firmy ortopedycznej V!GO NV posiadającej oddziały również w Holandii. Szczycimy się 60-letnią tradycją w zakresie projektowania i produkcji indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego: protez kończyn górnych i dolnych, ortez, aparatów ortopedycznych, gorsetów oraz wkładek ortopedycznych. Celem naszej działalności jest świadczenie usług na najwyższym światowym poziomie, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. W Polsce funkcjonujemy od 1999 roku i posiadamy sześć oddziałów zlokalizowanych w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Tarnowskich Górach, Korfantowie i Gdyni.
Stały kontakt z uczelniami i renomowanymi ośrodkami medycznymi, pozwala nam reagować na indywidualne potrzeby Pacjentów, wspólnie oferując kompleksowe podejście i zaopatrzenie ortopedyczne o najwyższym standardzie.
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie Zespołami Protetyków i Ortotyków oraz procesem obsługi Klienta.
Manager ds. Obsługi Klienta będzie członkiem zespołu zarządzającego, raportującym do Dyrektora Generalnego.
Główne zadania
-
Organizacja, planowanie oraz optymalizacja pracy Zespołów Protetyków i Ortotyków
-
Optymalizacja procesów i procedur obsługi Klienta oraz weryfikacja i monitorowanie rezultatów
-
Standaryzacja procesu obsługi Klienta
-
Identyfikacja potrzeb i oczekiwań Klientów, proponowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań
-
Monitorowanie i wsparcie terminowej realizacji usługi
-
Współpraca z głównym ośrodkiem produkcji
-
Zarządzanie procesem rozwoju relacji i kontaktów z Klientami
Nasze oczekiwania
-
Biegła znajomości języka angielskiego
-
Wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie
-
Doświadczenie zawodowe w branży usług lub produktów medycznych
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów
-
Doświadczenie w nadzorowaniu pracy zespołów w kilku lokalizacjach
-
Zdolności przywódcze oraz motywacyjne
-
Gotowość do częstych podróży służbowych
-
Doskonała organizacja pracy
-
Umiejętność pracy zespołowej
-
Wysoki poziom empatii
Nasza oferta
-
Możliwość samorealizacji, doskonalenia kompetencji zawodowych oraz rozwoju osobistego
-
Praca w stabilnej firmie z tradycjami oraz w międzynarodowym środowisku
-
Zdobywanie doświadczeń w dynamicznie rozwijającej się branży
- Pomoc w relokacji