Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager ds. Marketingu Handlowego (Trade Marketing Manager)

TelePizza Poland Sp. z o.o.
mazowieckie, Warszawa - Mokotów
praca stacjonarna
3084 dni temu

Telepizza poszukuje osoby na stanowisko:


Manager ds. Marketingu Handlowego
(Trade Marketing Manager)

Miejsce pracy:
Warszawa - Mokotów



Zakres obowiązków:


Osoba na tym stanowisku będzie miała za zadanie dbanie o całokształt działań marketingowych mających na celu bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Wiąże się ono ze ścisłą współpracą zarówno ze strukturami marketingu, sprzedaży jak i zarządu. Trade marketing specialist stanowić będzie część działu marketingu.

 

Zadania:

  • Planowanie ogólnopolskich strategii promocyjnych i kalendarza promocji

  • Projektowanie działań promocyjnych dla różnych kanałów sprzedaży oraz opracowanie analiz kosztowych i sprzedażowych, podsumowań i raportów

  • Wdrażanie działań CRM

  • Prognozowanie sprzedaży

  • Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych. Praca z hurtownią danych

  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących kategorii, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych działań promocyjnych

  • Analityka ruchu na stronie www, w sklepie online, trafficu z kampanii (Google Analitics, Google AdWords)

  • Współpraca z działem IT (Polska/Hiszpania) oraz zewnętrznymi Agencjami przy tworzeniu/rozbudowie strony www i sklepu online

  • Współuczestnictwo w projektowaniu badań (ilościowych, jakościowych), opracowywanie własnych badań grup klientów przy użyciu różnych narzędzi badawczych, ich analiza oraz opracowywanie wniosków do dalszych działań strategicznych

  • Przygotowywanie prezentacji

Wymagania:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w zgranym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej firmie
Oferujemy:
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub marketingowe

  • Bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego – Excella oraz Power Point

  • Wymagane jest minimum 2 letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku

  • Wymagana jest bardzo dobra znajomość rynku FMCG lub HoReCa oraz technik jego badania

  • Dobra znajomość języka angielskiego; hiszpański będzie dodatkowym atutem

  • Umiejętność planowania i organizacji, bardzo dobre zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dyscyplina, komunikatywność

Nie zapomnij dopisać klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Telepizza Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr. 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...