Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager ds. Marketingu branża spożywcza

IPK Sp. z.o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
1834 dni temu

Dla naszego klienta, znanej i dynamicznie rozwijającej się firmy z branży spożywczej poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

Manager ds. Marketingu branża spożywcza
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref: MM/12/19
Opis stanowiska:
  • planowanie i wdrażanie nowych produktów
  • tworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz planów marketingowych
  • zarządzanie zawartością witryny, sieciami społecznościowymi
  • uczestnictwo w organizacji eventów i szkoleń
  • przygotowywanie akcji promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży (promocje, akcje lojalnościowe, degustacje itp.)
  • aktywna współpraca z innymi osobami/działami w obrębie firmy oraz z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe itp.)
  • zarządzaniem komunikacją w mediach społecznościowych
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu
  • minimum 3-4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie w branży spożywczej)
  • doświadczenie w obszarze marketingu cyfrowego ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych
  • Znajomość narzędzi marketingowych
  • Znajomość zasad procesu budowania marki
Oferujemy:
  • pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji w Polsce,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ciekawe możliwości rozwoju zawodowego.
 

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...