HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji pracowników na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Wspieramy liderów tego sektora w pozyskiwaniu profesjonalistów na potrzeby marketingu, trade marketingu, badań rynkowych i sprzedaży. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem FMCG rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.
For our Client, international FMCG Company with high quality and trusted products and well known brands we are looking for:
Manager ds. Marketingu Bezpośredniego (CRM)
województwo: mazowieckie
Duties:
- Planning of the strategy for individually personalised CRM communication with consumers/customers
- Developing and carrying out marketing projects, including consumer direct mailing programmes – closed cooperation with New Media team
- Creation of the precisely targeted, individually personalised communication according to modern ways and tools, in close cooperation with both marketing and e-commerce team
- Preasenting company as a truster partner, who advice, inform and support and building relationship with customers
- Reporting to Communication Manager
- Managing Specialist
Requirements:
- Minimum 2 years experience in the B2C sector, most preferably in FMCG, or pharmaceutical or service companies – with retail customer orientation or 3-4 years experience in the agency providing services for above sector
- Experience in projects of CRM communication including e-communication, communication projects stimulating brand awareness/loyalty/purchase
- Excellent skills and knowledge of modern marketing tools, Preferably – high knowledge about creating personalised, targeted marketing communication according to marketing automation systems
- Fluent English
- University degree - preferably in management, PR, marketing etc.
- Enterprise and creativity, customer orientation, communication and organization skills
- Time management ability and priority setting plus availability
Our Client offer:
- Attractive salary included yearly bonus and social package
- Ability to work and create customer communication in one of the most trusted company in the world
- Ability to develop carrer in global structures
Please add the following clause: ‘I hereby’ my consent to process my personal data and enter it into your database HRK SA based in Warsaw, pl. Bankowy 2 in order to present my offer of employment, in accordance with the provisions of the Act of 29.08.1997 on the protection of personal data (Journal of Laws of 2002, No. 101, item. 926 with amendments) Allow to messaging, I have the right to inspect contents of my data and correcting them.