- posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obszarze Marketing Automation (doświadczenie zdobyte w agencji będzie dodatkowym atutem),
- znasz narzędzia i rozwiązania z kategorii Marketing Automation (mile widziana obsługa platformy Synerise),
- pracowałeś/aś na projektach / klientach o charakterze eCommerce (mile widziana branża Retail),
- wiesz co to są testy A/B oraz potrafisz wyciągać z nich wnioski,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną codzienną komunikację - min. B2+,
- jesteś zorientowany/a na klienta i budowanie pozytywnego doświadczenia na styku marka-klient.
- opracowujesz strategię, wdrażasz zmiany i optymalizacje procesów wykorzystujących Marketing Automation,
- wykorzystujesz narzędzia które mają pozytywny wpływ na konwersję i odbiór serwisu: page search, chat bot, pop upy, email itp.,
- identyfikujesz potrzeby biznesowe i proponujesz odpowiadające im rozwiązania,
- ściśle współpracujesz z działem marketingu, e-commerce oraz zespołem wspierającym narzędzie,
- przygotowujesz raporty z efektów prowadzonych działań.
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.