Manager ds. Kontraktów
Praca Stała
Miejsce pracy: Środa Śląska
Opis stanowiska
- Bezpośrednia odpowiedzialność za współpracę i obsługę kluczowych Klientów międzynarodowych
- Odpowiedzialność za całość realizacji kontraktu zgodnie z umową: nawiązywanie i pielęgnowanie relacji biznesowych, negocjowanie kontraktów, kalkulacje ofert, zawieranie umów i monitorowanie realizacji zamówień
- Weryfikowanie, czy umowy zawarte z klientami są realizowane zgodnie z zawartymi w nich warunkami współpracy i w uzgodnionym terminie
- Planowanie i koordynowanie prac nad projektem zgodnie z warunkami technicznymi i harmonogramem
- Regularne kontakty z innymi działami w celu ustalenia statusu realizacji umów z klientami. Kontakt w przypadku opóźnień lub innych problemów związanych z realizacją, w celu wyjaśnienia sytuacji i usprawnienia procesu wypełniania warunków umowy
- Sporządzanie budżetu i jego realizacja wraz z działem finansowym
- Fakturowanie sprzedaży i nadzór nad windykacją
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących realizowanych kontraktów
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane: inżynieryjne lub ekonomiczne - z wiedza techniczną)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze sprzedaży, zarządzania relacjami z klientami lub obsługi klienta (produkt: maszyny i silniki)
- Doświadczenie w kalkulacji, sporządzaniu i procesowaniu ofert w procedurach RFP
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami (certyfikacja Prince, PMI lub Agile - mile widziana)
- Dobra znajomość systemu EPD
- Biegła obsługa komputera (zaawansowana znajomość Excel, programów typu ERP, narzędzi do zarządzania projektami np. MS Project)
- Duża samodzielność i gotowość do podejmowania strategicznych decyzji
- Silne poczucie odpowiedzialności
- Elastyczność i gotowość do dynamicznego rozwoju
Oferta
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej, międzynarodowej firmie produkcyjnej (maszyny i silniki)
- Rozbudowany pakiet benefitów (między innymi: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport, fundusz emerytalny)
- Szkolenia w kraju i za granicą
- Atrakcyjna ścieżka rozwoju zawodowego
- Nowoczesne środowisko pracy z przyjazną atmosferą
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.