CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych Spółki przygotowywanych zgodnie z UoR oraz MSSF
- Przygotowywanie miesięcznych/kwartalnych pakietów konsolidacyjnych i sprawozdawczych
- Przygotowywanie pakietów sprawozdawczych dla spółek zależnych, w tym zależnych spółek zagranicznych
- Aktualizacja i optymalizacja narzędzi konsolidacyjnych i przygotowanie arkusza konsolidacyjnego
- Weryfikacja danych otrzymywanych od jednostek zależnych
- Nadzór i odpowiedzialność za obowiązki raportingowe i sprawozdawcze Grupy wobec podmiotów i instytucji zewnętrznych
- Przygotowanie i optymalizacja narzędzi raportowania zarządczego w Grupie, przygotowywanie raportów zarządczych i kontrolingowych dla kierownictwa Grupy Kapitałowej
- Udział w sporządzaniu prognoz i projekcji finansowych
- Wsparcie i zaangażowanie w proces przygotowania prospektu emisyjnego/memorandum wymaganego dla celów IPO lub emisji obligacji
- Przygotowywanie materiałów i uczestniczenie w procesie audytu sprawozdań oraz due diligence
Wymagania:
- Minimum 5 – letniego doświadczenia w dziale księgowości, sprawozdawczości finansowej, konsolidacji; ewentualnie doświadczenia w audycie sprawozdań finansowych
- Wykształcenia wyższego; preferowany kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
- Bardzo dobrej praktycznej znajomości zagadnień z zakresu ustawy o rachunkowości oraz MSSF
- Doświadczenie we wdrażaniu MSSF oraz procesie przejścia na MSSF
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word)
- Mile widziana znajomość programu Sage Symfonia
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Wysokich zdolności analitycznych i umiejętności pracy z duża ilością danych
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Dokładności, skrupulatności, samodzielności i nastawienia na współpracę
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Doświadczenie w audycie oraz Big4 mile widziane
Oferujemy:
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych (ubezpieczenie medyczne, Multisport)
- komfortowe warunki pracy,
- dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.