VireWall to polska firma z przemysłowymi systemami oczyszczania i sterylizacji powietrza oraz powierzchni, z zastosowaniem do pomieszczeń zarówno biznesowych jak i instytucjonalnych.
Naszą misją jest stworzenie w Polsce i Europie stref bezpiecznego powietrza. Nasze systemy i urządzenia oferowane są wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z dużą obecnością i rotacją osób.
Jeżeli i Ty, czujesz potrzebę wsparcia ludzi w możliwości oddychania czystym powietrzem, masz świadomość, że zanieczyszczone powietrze to czynnik osłabienia, depresji, mniejszej wydolności i wielu innych chorób i problemów zarówno zdrowotnych, społecznych jak i technicznych, to jesteś osobą, której szukamy.
Poszukujemy doświadczonego marketera B2B na stanowisko
- minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji marketingowej i public relations;
- bardzo dobra znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketingu B2B oraz PR;
- bardzo dobra znajomość kanałów marketingu B2B;
- dobrze widziana umiejętność opracowania informacji prasowych, redagowania i tworzenia atrakcyjnych i angażujących tekstów: blog, inne – (tzw. „lekkie pióro”);
- znajomość programów Photoshop, InDesign, MS Office; Word, PowerPoint;
- bardzo dobra znajomość obszaru mediów społecznościowych i ich obsługi biznesowej;
- wyczucie estetyki, staranność i dbałość o szczegóły;
- samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa w działaniach;
- mile widziana umiejętność nawiązywania kontaktów z dziennikarzami;
- umiejętność pracy samodzielnej, ale także w zespole i pod presją czasu;
- profesjonalizm;
- obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- komunikatywność i otwartość;
- wysoka kultura osobista.
- świadomość i/lub wiedza na temat zanieczyszczenia powietrza;
- doświadczenie związane z problematyką zdrowia w wyniku zanieczyszczenia powietrza;
- wiedza z zakresu promocji zdrowia.
- bieżąca obsługa firmy w zakresie komunikacji marketingowej i działań PR;
- wsparcie sprzedaży w definiowaniu procesów zakupowych;
- przygotowywanie tez, informacji prasowych, artykułów, wywiadów, wypowiedzi;
- opracowywanie materiałów promocyjnych (referatów, prezentacji i artykułów);
- współpraca z mediami;
- organizacja konferencji prasowych i wydarzeń biznesowych;
- opracowywanie koncepcji i zlecanie przygotowania kreacji graficznych na potrzeby różnych kanałów komunikacji zarówno w kanale online jak i offline;
- opracowywanie koncepcji i zlecanie produkcji materiałów drukowanych;
- opracowywanie i przygotowywanie contentu graficznego, audio/video na potrzeby mediów społecznościowych;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi, agencjami, domami mediowymi;
- zlecanie dokumentacji zdjęciowej i filmowej w zakresie realizowanych projektów;
- zamawianie i zarządzanie materiałami z logo;
- redagowanie i publikowanie informacji/komunikatów marketingowych na stronie www i w social mediach;
- umiejętność profilowania grup docelowych i dopasowania skutecznych narzędzi marketingowych i PR w obszarze marketingu B2B;
- planowanie i rozliczanie wydatków w ramach prowadzonych projektów;
- analiza i raportowanie działań;
- monitorowanie sytuacji politycznej, biznesowej, gospodarczej i społecznej;
- budowanie relacji z ekspertami z różnych dziedzin;
- dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg procesów;
- umiejętność planowania strategicznego;
- odpowiedzialność za podejmowane działania;
- monitorowanie mediów w kontekście ukazujących się informacji na temat firmy.
- umowa o pracę lub B2B;
- stabilne zatrudnienie, w pełnym wymiarze godzin pracy;
- praca w firmie z innowacyjnymi urządzeniami;
- duża samodzielność i elastyczność działania w pracy;
- pracę w środowisku, w którym liczą się realne efekty działań;
- szerokie możliwości rozwoju, także w innych działach firmy lub w komunikacji na rynkach zagranicznych;
- potencjalne objęcie stanowiska szefa działu.