Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Manager ds. Kartoteki Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- rozwój środowiska operacyjnego CRM,
- zarządzanie Centralną Kartoteką Klienta,
- nadzór nad jakością danych Klientów,
- nadzór nad prawidłową realizacją procesów CRM w Banku,
- monitorowanie zgodności przetwarzanych danych z obowiązującymi przepisami.
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego na kierunkach zarządzanie/ekonomia,
- bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu zarządzania danymi, przetwarzania danych, regulacji unijnych i krajowych w zakresie ochrony danych osobowych,
- bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem procesami i projektami,
- znajomości zagadnień związanych z CRM i projektowaniem rozwiązań klasy operacyjnego CRM,
- minimum 3 lat doświadczenia w banku lub innej instytucji finansowej,
- biegłej znajomości pakietu MSOffice,
- rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych (umiejętność jasnego wytłumaczenia znaczenia otrzymanych wyników specjalistom z innych dziedzin),
- dokładności, sumienności i dobrej organizacji pracy.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w otoczeniu zaawansowanym technologicznie,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: MKK/09/2017/Warszawa w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.