HDS Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu
Lagardere Services poszukuje osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie raportowała bezpośrednio
do Dyrektora Sieci Sprzedaży Convenience i Bistro
- Praktyczna wiedza w zakresie przygotowania i wdrażania systemów zarządzania jakością w sieci gastronomicznej lub sieciach sprzedaży detalicznej FMCG
- Nadzór nad realizacją i przestrzeganiem standardów w zakresie systemów zarządzania jakością, współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Gruntowna wiedza poparta praktyką w zakresie wdrażania HACCP w sieci restauracji lub sieciach sprzedaży detalicznej FMCG
- Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie oznakowania produktów spożywczych i umiejętność praktycznego ich zastosowania
- Praktyczne umiejętności współpracy z działami operacyjnymi w celu realizacji standardów systemów zarządzania jakością i HACCP, nadzór i wsparcie
- Doświadczenie w kontaktach z dostawcami oraz firmami logistycznymi w zakresie realizacji standardów zarzadzania jakością i HACCP w łańcuchu dostaw.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku sieci gastronomii i sieci sprzedaży detalicznej
- Uczestnictwo we współtworzeniu nowego działu w organizacji
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i poziomu realizacji zadań (podstawa oraz premia)
- Możliwość awansu – kierowanie nowo powstałym działem
- Dodatkowe elementy wynagrodzenia: ubezpieczenia, świadczenia medyczne
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.