Dla jednego z Contact Center międzynarodowej organizacji, mającej pozycję światowego lidera w zlecanych usługach obsługi klienta, poszukujemy doświadczonego Managera ds. Hr.
Manager ds. HR w Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/10/2014
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie w Contact Center najlepszych praktyk w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- Wsparcie strategii biznesowej poprzez projektowanie i wdrażanie polityki HR
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy oraz wewnętrznych regulacji, zgodnych z misją i celami firmy w Placówce
- Koordynacja prac zespołu HR
- Monitorowanie procesów rekrutacyjnych i czuwanie nad ich terminową realizacją
- Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi Agencjami Rekrutacyjnymi oraz monitorowanie poziomu dostarczanych usług
- Wdrażanie i realizacja rozwiązań w obszarach: identyfikacja i rozwój talentów, motywacji pracowników, ocen pracowniczych
- Projektowanie i wdrażanie strategii szkoleniowej
- Wsparcie komunikacji wewnętrznej
- Realizacja projektów employer brandingowych
- Minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze HR oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji (najchętniej z sektora: telekomunikacyjnego, BPO/SSC, CC)
- Wykształcenie wyższe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub pokrewne
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wysokie kompetencje interpersonalne oraz negocjacyjne
- Gotowość do pracy pod presją czasu
- Nastawienie na realizację celów z dbałością o szczegóły
- Pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku dla lidera w swojej dziedzinie
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o podstawę i premie kwartalne
- Pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy