Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Kreowanie wzrostu efektywności zespołów zakupów poprzez standaryzację i rozwój narzędzi i metod,
- Optymalizacja przebiegu procesu zakupowego oraz nadzór nad tworzeniem i aktualizacja dokumentów procesowych w obszarze Zakupów,
- Nadzór nad narzędziami zakupowymi, dbanie o ich rozwój oraz koordynowanie wdrażania nowych narzędzi w obszarze Zakupowym,
- Koordynowanie procesu wypracowywania oszczędności zakupowych w tym poszukiwanie nowych tematów/obszarów do zaraportowania oszczędności,
- Raportowanie oszczędności w dedykowanych narzędziach,
- Koordynowanie procesu raportowania i prezentowania danych zakupowych w zakresie postępowań realizowanych przez Wydziały Zakupów w Grupie oraz kosztów,
- Czuwanie nad prawidłową prezentacja danych w systemach zakupowych,
- Nadzór nad wykorzystywaniem przez Spółki umów ramowych poprzez rekomendowanie planów działań, na podstawie dostarczonych analiz, oraz egzekwowanie ich realizacji,
- Odpowiedzialność za ocenę ryzyka współpracy z dostawcami poprzez zarządzanie roczną oceną dostawców oraz ocenami kondycji finansowej wybranych dostawców,
- Kontakt z Centralą we Francji w zakresie wymogów dla procesu zakupowego, oszczędności oraz umów globalnych (zawieranych na poziomie Centrali we Francji),
- Tworzenie planu przetargów poprzez zbieranie i weryfikowanie danych od Spółek z Grupy.
- Min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Managerskim w dziale zakupów lub innym dziale związane z analizą lub kontrolą wydatków,
- Umiejętności analityczne i planistyczne z dobrą znajomością MS Office i aplikacji google,
- Umiejętność formułowania wniosków, rekomendacji w oparciu o przeprowadzone analizy,
- Umiejętność inicjowania zmiany, umiejętność kierowania projektami,
- Umiejętność organizacji pracy własnej w tym ustalania priorytetów oraz koordynowania prac Grup Roboczych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1),
- Dobra organizacja pracy i otwartości na współpracę i prace zespołową.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość pracy hybrydowej - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
- Benefity: opieka medyczna ze stomatologiem, ubezpieczenie NNW opłacane przez pracodawcę,
- dodatkowy dzień wolny - 14 sierpnia,
- Lokalizację biura : Warszawa, Poznań lub Łódź,
- Interesującą i samodzielną pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.